به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1086
بازدید ماه : 1101
بازدید کل : 204116
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

ده تکنولوژی برتر هفته اول فروردین ماه 1390

6- طرح لمبورگینی Ferruccio

ماشین های اسپورت لمبورگینی همواره به علت طراحی جذاب و متفاوت مورد توجه همگان بوده و آخرین مدل آن یعنی Lamborghini Aventador که آن را برایتان معرفی کرده ایم نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما مارک هاسلر قدم را فراتر گذاشته و یک طرح متفاوت برای لمبورگینی آینده ارائه داده است که شاید بیشتر به ماشین های موجود در فیلم های علمی تخیلی شبیه باشد.

بقیه در ادامه مطلب

لطفا به ادامه مطلب بروید ...

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر هفته دوم فروردین ماه 1390,تکنولوژی های برتر هفته,تکنولوژی های برتر روز,تکنولوژی های برتر سال,جدید ترین تکنولوژی,فناوری های جدید,فناوری برتر هفته,جدید ترین ماشین,جدید ترین کامپیوتر, در ساعت 21:18 | |
10 تکنولوژی برتر هفته دوم فروردین ماه 1390

دسکتاپ سه بعدی شفاف

به تازگی دانشمندان دانشگاه MIT دسکتاپ سه بعدی شفافی را طراحی کرده اند که تصاویر سه بعدی مانند پنجره های ویندوز در فضایی بین نمایشگر و صفحه ورودی پشت آن در فضا به صورت سه بعدی معلق هستند و کاربر می تواند با دست خود با آن ارتباط برقرار کند.

لطفا به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر هفته دوم فروردین ماه 1390,تکنولوژی های برتر هفته,تکنولوژی های برتر روز,تکنولوژی های برتر سال,جدید ترین تکنولوژی,فناوری های جدید,فناوری برتر هفته,جدید ترین ماشین,جدید ترین کامپیوتر, در ساعت 21:43 | |
5 جاذبه توریستی عجیب دنیا / تصاویر

گردش، تفریح، مسافرت و دیدن جاذبه های طبیعی از جمله لذت بخش ترین فعالیت های هر انسانی است. رفتن به طبیعت و لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیعی را نمی توان با هیچ شادی دیگری مقایسه کرد.

در این بین هستند کسانی که به رفتن به هرجایی راضی نمی شوند و تفریحشان لزوما باید با تجربه ای تازه و متفاوت و البته هیجان انگیز و خطرناک همراه باشد.

این گزارش ویژه کسانی است که از خطر کردن لذت می برند:

پرش از صخره، نروژ

نروژ از جمله کشورهایی است که چشم انداز دیدنی کم ندارد و به ویژه صخره های سر به فلک کشیده اش، از دوستداران پرش دعوت می کنند تا هیجان یک پرش خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنند.

وقتی بالای صخره ای می ایستید، نگاه کردن به پایین از آن بالا ترسناک است، تا چه رسد به اینکه بخواهید پروازی را از فراز آن تجربه کنید. البته پرش از صخره برای علاقه مندان به این کار حتما ارزش چنین خطر بزرگی را دارد.

بقیه در ادامه مطلب

لطفا به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:عکس منظره,عکس طبیعت,عکس عجیب,عکس شگفتی های جهان,شگفتی های جهان,5 جاذبه توریستی عجیب دنیا,جاذبه های توریستی دنیا,جاذبه های توریستی عجیب,جازبه,جاذبه,جاضبه,جا های عجیب,کار های ترسناک,ترسناک,عکس ترسناک, در ساعت 1:39 | |
جوانترین دختران معروف و سرشناس در جهان +تصاویر

گاهی در این دنیا با افراد یا پدیده هایی مواجه می شویم که نتیجه مواجهه با آنها چیزی جز تعجب و حیرت نیست.   افرادی که در این گزارش با آنها آشنا می شویم، در واقع در گروه و رسته و صنف خود عنوان جوانترین را به یدک می کشند،ازمادربرزگ گرفته تا خالکوب.
جوانترین خالکوب
 
جوانترین دختران معروف و سرشناس در جهان +تصاویر ، www.irannaz.com


روبی دیکینسون با اینکه تنها 4 سالش است، ولی در خالکوبی برای خود در دنیا اسم و رسمی دارد.
روبی چهار ساله در حالی هر روز بعد از تمام شدن مهدکودک به تدریس خالکوبی می پردازد که بزرگترین دغدغه همتایان و همسالانش اسباب بازی ها و تفریح هایشان است.

بقیه افراد در ادامه مطلب

 

لطفا به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:عکس جوان ترین دختران,عکس جوان ترین دختران مشهور جهان,دختران جوان جهان,جوان ترین مهندس آی تی,جوان ترین مادر بزرگ,جوان ترین خال کوب دنیا,جوان ترین موج سوار دنیا,جوان ترین مادر دنیا,جوان ترین,دختر جوان مهندس, در ساعت 1:22 | |
راحت میشم - طنز

راحت میشم !!! ( عکس) - www.taknaz.ir

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:راحت میشم,راحتی,احساس راحتی,احساس آرامش,فتوکاتور,طنز,خنده,کاریکاتور,دانشگاه,زنگی,مدرک تحصیلی,خانواده,جریان زندگی, در ساعت 1:17 | |
عکس های جدید بازیگران بر جلد مجلات

مجلات سینما  و بازیگران فروردین 91

لطفا به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:عکس های جدید بازیگران بر جلد مجلات,بازیگران,بازیگر,عکس بازیگران ایرانی,عکس بازیگران خارجی,عکس روی جلد مجلات,جلد مجلات,بازیگران مشهور,جدید ترین اخبار روز,بازیگران ایرانی,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,کاریکاتور بازیگر, در ساعت 1:46 | |
داستان مشهورترین عکس جهان

شاید بسیاری از شما این تصویر معروف که پس زمینه ویندوز مایکروسافت است را دیده باشید.

بسیاری تصور میکنند این عکس یک تصویر دیجیتال ساختگی است اما واقعیت این است که چنین مکانی وجود دارد.


توضیحات کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در شنبه 19 فروردين 1391برچسب:مشهور ترین عکس جهان,داستان مشهور ترین عکس جهان,چاک اوریبر,اوریبر,تصویر زمینه مایکروسافت,تصویر زمینه ویندوز,تصویر زمینه,والپیپر مایکروسافت,والپیپر ویندوز,والپیپر,مایکروسافت ویندوز,ویندوز,کالیفرنیا, در ساعت 3:10 | |
زشت ترین مرد دنیا + عکس

زشت ترین مرد دنیا

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 18 فروردين 1391برچسب:زشت ترین مرد جهان + عکس,عکس,عکس زشت ترین مرد جهان,مرد جهان,جهان,انسان های عجیب,افراد زشت,زیبا ترین دختر جهان,زشت ترین موجودات,موجودات عجیب,عکس های عجیب,عکس های جالب,عکس جدید,عکس زشت ترین مرد در جهان,زشت ترین فرد جهان,عکس زشت ترین فرد جهان, در ساعت 21:5 | |
فتوکاتور سیاسی

سیاسیون


فتوکاتور های سیاسی ورزشی

 برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 18 فروردين 1391برچسب:فتوکاتور,فتوکاتور سیاسی,سیاسی,عکس سیاسی,نوشته سیاسی,خودرو,ماشین,رونمایی از خودرو,فتوکاتور رونمایی از خودرو,اخبار,فتوکاتور ابوترابی,فتوکاتور لاریجانی,ابوترابی,لاریجانی,تریبون,خواب در هنگام جلسه,خبر گذاری مهر,عصر ایران,پایگاه تکناز,سمینار,سمینار ایران,سمینار خلیج فارس,سمینار منطقه خلیج فارس,خلیج فارس,فارس,شادمان,کلاه زری,کولر,کولر گازی,هوا,دیدار وزیر کشور از وزیر امور خارجه,وزیر امور خارجه,امور خارجه,خارجه,سنندج,کردستان,زندان سنندج,زندان مرکزی سنندج,زندان,مرکزی,دیدار وزیر دادگستری از زندان مرکزی سنندج,سیاسی,سیاسیون,عکس,عکس لو رفته,زندانی, در ساعت 20:38 | |
10مکانی که google map هرگز به شما نشان نخواهد داد! + عکس

لیست زیر تعدادی از مکان های مهم دنیای ما را شامل می شود که شما هرگز قادر نخواهید بود با google map به آنها دسترسی پیدا کنید:

1- کاخ سلطنتی ملکه هلند:

این کاخ که در بالاترین نقطه شهر آمستردام پایتخت هلند قرار دارد محل زندگی خانواده سلطنتی است و یک از چندین جایی که گوگل مپ آن را به صورت شطرنجی نشان می دهد.

 

 

2- فرودگاه بین المللی بوفالو نیاگارا در نیجریه :

این فرودگاه در گوگل مپ به صورت یک تکه ی سفید بزرگ مشخص می شود و شما به هنگام زوم کردن هیچ جزئیاتی را مشاهده نخواهید کرد.

 

3-  پارک ملی تانتاکول در شیلی :

این پارک ملی که در ثبت آثار جهانی نیز می باشد در گوگل مپ فقط به صورت یک پیکان مشخص شده است. به علت وجود گونه های نایاب جانوری در این مکان، تدابیر شدید حفاظتی،امنیتی در اطراف این پارک به عمل می آید.

 

4- سد کووی در کارولینای جنوبی :

این سد مهم نیز در نقشه های گوگل به صورت شطرنجی قابل مشاهده است. شایان ذکر است که سد کووی بزرگترین منبع انرژی برای یکی از کارخانجات مهم ایالات متحده به نام Duke Energy است.

 

5- سایتی مرموز در کشور روسیه :

هیچ کس دلیل شطرنجی بودن این مکان را نمی داند  اما منطقه جغرافیایی این سایت که درست در میان مناطق قطبی صربستان و آلاسکا قرار دارد حدس و گمانهای بسیاری از افراد را برانگیخته است. کارشناسان نظامی این منطقه را یکی از مراکز مهم نظامی جهان قلمداد می کنند که هم بر آمریکا و هم اروپا تسلط دارد.

 

6- فرودگاه توریشیما در ژاپن :

این فرودگاه در ساحل شرقی ژاپن و در مجاورت اقیانوس آرام واقع است. اما در نقشه های گوگل به صورت کاملا سفید دیده می شود و هیچ جزییاتی در آن مشخص نیست. فرودگاه توریشیما در حال حاضر نیروهای امنیتی ژاپن را در خود جای داده است و منطقه مهم مرزی بین ژاپن و کره جنوبی به شمار می آید.

 

7- ساختمان Michael Aaf در یوتای آمریکا :

این سختمان به گفته منابع آگاه محل آزمایش سلاح های بیولوژیکی ارتش آمریکاست و در گوگل مپ به دلیل مسائل امنیتی به صورت کاملا سفید دیده می شود.

 

8- دانشگاه Cornell در نیویورک :

این دانشگاه که به گفته خود آمریکایی ها محل تولید الکتریسیته از گاز طبیعی است در سال 2010 در منطقه ایتاکا ی شهر نیویورک افتتاح شده و در نقشه های گوگل شطرنجی دیده می شود.

 

9- شهر تاریخی بابل در عراق :

این شهر در گوگل مپ بیشتر شبیه یک زمین کشاورزی است تا یک شهر باستانی و هیچ جزییاتی در آن قابل رویت نیست.

10- منطقه Vlissingen در هلند :

دارایی های سلطنتی تنها مناطق غیر قابل بازدید در هلند نیستند. منطقه Vlissingen در آمستردام محل استقرار گارد امنیتی هلند است و همان طور که در تصویر می بینید از طریق گوگل کاملا سانسور شده است!

اکثر مناطق بالا به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود که فکر می کنم تنها مدیران گوگل و سازمان سیا قادر به دیدن آن از طریق گوگل مپ باشند.

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 18 فروردين 1391برچسب:عکس, گوگل مپ, تصویر, نقشه گوگل, سیاسی, مکان های مهم, مکان های سیاسی, سازمان سیا,مکان هایی که گوگل مپ نشان نمی دهد,10 مکان که گوگل مپ هرگز به شما نشان نخواهد داد, سانسور,مناطق سانسور شده,مسائل امنیتی-سیاسی,هرچی که بخوای,شادمان کلاه زری, در ساعت 18:23 | |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com